dinsdag 24 juli 2012

Zeebenen

De laatste dagen niet geblogd vanwege? Ja vanwege wat eigenlijk.

Zaterdag wilde ik alleen maar over de Nijmeegse bloggen. Zondagavond had mijn moeder extra zorg nodig en gisteravond zijn we wezen varen met vrienden. Een bedankje voor de dagen die ik bij hen heb geholpen met de verbouwing.

En wat is er leuker dan op een, niet zo vaak voorkomende, zomersedag een beetje naar en door Haarlem te varen met vrienden? Behalve de Nijmeegse dan.
Een mand vol lekkere hapjes en een goede wijn mee. Lekker keuvelen en genieten van de rust en het lage perspectief.


Niet alleen wij maar ook Egbert vond het heerlijk. In een nieuwe omgeving is hij nogal onrustig maar op de sloep had hij nergens last van. Als een volleerde scheepshond stond hij op het randje van de sloep, de oren flapperend in de wind en happend in de lucht.

Zeg, kan je nog een paar keer bij ze werken? vroeg Rick in de auto op weg naar huis. Ik wil nog wel een keertje varen.

Dus stond ik vandaag de laatste restjes behang af te stomen en een muur schoon te bikken.

Nu maar hopen dat ze het teken oppakken.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Aart zei

Ja leuk, een beetje varen door Haarlem. Hebben wij ook wel eens gedaan met onze dochter in haar bootje, toen ze nog aan het water in Haarlem woonde.