vrijdag 18 november 2011

Received

...maar dan heeft u al wat langer problemen met de ontvangst?
Klopt. Ik denk ongeveer een jaar of twee. Steeds viel er weer een zender af en in Juli was het over en konden we alleen nog ongeveer 200 religieuze Duitse zenders ontvangen en wat Spaanse, al dan niet met geluid.

Als ik het goed begrepen heb, hebben we dus in Spanje een receiver die niet received. In ieder geval niet de automatische updates die Canaaldigitaal ons toezendt. We dienen dit handmatig te doen via de computer. (mij niet gezien)
Er zijn nu twee opties: voor 199.00 euro een nieuwe receiver aanschaffen of voor 27.50 euro de updates laten installeren. Ik kies voor de laatste want over twee jaar gaan alle uitzendingen volledig HD en moeten we sowieso aan een nieuwe receiver en een andere kop op de sateliet.
Dinsdag haal ik hem weer op, kan hij in december mee naar Los Zuecos.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Albert y Mara fotolog zei

Zo leren we nog wat van elkaar.
Bedankt voor deze informatie.