woensdag 30 maart 2011

Hulp

In het profiel van deze weblog staat dat ik deze alleen bijhoud. Maar is dat wel zo?
Als ik 's avonds voor het computerscherm zit en niet weet waar ik over kan schrijven roep ik tegen Rick " Er is vandaag niets gebeurd "
Rick antwoord dan "Kan je daar of daar niet iets over schrijven?
Meestal zijn dat dan dingen  waar ik mee heb geworsteld die dag of iets wat ik heel gewoon vind maar hij aan mij waardeert b.v. het tuinieren in Spanje. Ik vind dat leuk om te doen maar in zijn ogen verzet ik daar heel veel werk en hij zegt dat ook." Ik ben trots op je als ik zie hoeveel je in 4 jaar hebt gedaan in de tuin en ik kijk er met veel plezier naar ".
Het is heerlijk als hij tegen mij zegt dat hij dat waardeert net zoals ik het fijn vind om tegen hem te zeggen: Rick ik ben blij met je hulp en ondersteuning speciaal op deze bijzondere dag, je verjaardag.
Zo zijn we niet alleen tevreden met elkaar maar het stimuleert ons wederzijds het beste in elkaar naar boven te halen.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: