zondag 18 oktober 2015

Ach, principes

Als je je verjaardag thuis wilt vieren moet je het huis wel tijdig uit de verhuur halen, zei Rick.
Ach zo'n vaart loopt het niet in Oktober.
Dus werd het geboekt en had ik een probleem want ik vier mijn verjaardag in principe altijd op de exacte dag.


Zo vierden we dan gisteren mijn pseudoverjaardag. 
Ach, aan niets was te merken dat het dé dag niet was. Net zo leuk, druk, en gezellig. En toen werd ik wel even op de feit gedrukt dat ik het eigenlijk in huis één wel heel leuk vind. Vertrouwde omgeving, lekker veel bomen, leuke buren, vrienden en kennissen bij de hand en altijd wel een klusje te doen in en om de woning. En niet te vergeten de houtkachel en de heerlijke slaapzolder. Om over het burlend hert dat soms in mijn droom doordrong niet te spreken. Net als trouwens de vliegtuigen, voorbijknetterende brommertjes en een startende auto. 

Met groeten Ton





Geen opmerkingen: