vrijdag 23 oktober 2015

Haartje

Het jaargetijde van de koude voeten is weer aangebroken. En Rick is daar heel gevoelig voor.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik daar erg gevoelig voor ben want koude voeten die in bed tegen je worden aangeduwd zijn tien keer kouder dan de heersende temperatuur.
Ja, maar jij hebt toch altijd warm? wordt er dan tegen me gezegd als ik protesteer.

Jaren geleden heb ik daarom met donsgevulde sloffen gekocht en die werken geweldig. Het is wel zo dat hij die pas mag uittrekken op het moment dat ie in bed stapt. Geen seconde eerder want dan is het effect volledig verdwenen. Hoe dat kan? Geen idee.

Vanmorgen in huis nummer 1 voor de ontvangst van de gasten en natuurlijk meteen de sloffen uit de kast gehaald en in een plasticzak gestopt. 

Eenmaal thuis op Texel druk ik Rick het pakketje in zijn handen.
O, wat lekker.  Ahhhh, Snoebadoeb is ook mee.


Inderdaad. Grote witte staartharen zitten er onder de zool. En of je het gelooft of niet. Wat kreeg ik vanmorgen op mijn FBwall? 


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: