woensdag 3 april 2013

Op het verkeerde been

Natuurlijk stap ik wel eens met het verkeerde been uit bed, is mij een poot uit gedraaid en heb ik ooit op mijn laatste benen gelopen. Maar deze week stond ik op het verkeerde been.

Vorige week heb ik een digitaal abonnement op het NRC afgesloten en de App gedownload, "Want dan kunt u alvast de krant van gisteren lezen".
Maar het bleef bij de krant van gisteren. Ook vanaf 1april

Wanneer kan ik nu eindelijk de krant van vandaag op mijn IPad lezen? Vroeg Rick vanmorgen.
Ga ik direct regelen.

Eerst maar eens via de website geprobeerd."Dit account bestaat al" was de melding die ik kreeg. Genoeg om te gaan bellen.

Een zeer behulpzame man nam met mij het proces door en kwam tot de conclusie dat ik alles goed had geïnstalleerd. Maar toch ik alleen maar de krant van gisteren downloaden, mompelde ik.
 "Als het goed is kunt u nu de krant downloaden, nou ja, vanaf drie uur".

Donk. Het kwartje viel. Het NRC is een middag krant. Het heeft dus geen zin om 's morgens om 8 met Ipad op schoot te zitten.

Hij bleef netjes, maar bracht lachend uit dat: "ik dit nog nooit heb mee gemaakt".

Met groeten Ton

1 opmerking:

Emie zei

Wat ben je toch altijd eerlijk over jezelf Ton!Heb er ook hartelijk om moeten lachen.
Heb ik je al verteld dat alle olijfstekken het loodje hebben gelegd? Verzopen door een te natte winter. We (lees A3)gaan het opnieuw proberen. Kwestie van volhouden.