woensdag 17 april 2013

Beginnetje

Vorig jaar had ik pas eind mei de eerste plantjes in de groentetuin geplant. Ik was zo laat omdat ik nog steeds niet alle sier planten er uit had gehaald. Toch was ik aan het einde van het seizoen tevreden met het behaalde resultaat maar wilde dit jaar wel eerder beginnen.

Als ik terugkom uit Spanje ga ik de eerste zaden in bakken zaaien, zei ik de vorige vakantie optimistisch tegen buurman
Maar het bleef zo koud dat daar niets van is gekomen.
Nu het een paar dagen wat warmer is beginnen de aardbeiplantjes eindelijk nieuwe blaadjes te maken. Ook de bessenstruiken lopen mooi uit. Tijd dus om aan de slag te gaan en bonen te planten.


Drie soorten, een schijntje vergeleken met Diama's mooie moestuin maar een mooi begin.



Met groeten Ton

 





 




Geen opmerkingen: