dinsdag 26 maart 2013

What's next?

Eigenlijk zou ik leuke dingen beter kunnen spreiden.

Het abonnement op de NRC next is omgezet naar  het NRC handelsblad en wat een genot. Niets mis met de Next maar ik vind hem 'te licht'. Meestal ben ik na een kwartier wel klaar, bijna net zo snel als met een METRO of een Spits.
Vandaag lekker een uurtje 'kranten' met oude bekenden als Frist Abrahams.

Ook in de reprise waren de mannen van de dakramen.

Vanmorgen vroeg


De eerste vier ramen maakten weliswaar het grootse verschil maar die van vandaag maken het wel helemaal af.



Eerst pan wordt naar binnen getrokken



Vlak na de middag

Ook met dit resultaat ben ik in mijn nopjes. Een zee van licht en ruimte.
Nu nog wat rommel opruimen, afschilderen en een nieuwe trap.
 
 
Met groeten Ton




2 opmerkingen:

Emie zei

Goe-oed bezig zeg!

Aart zei

Een zee van licht. Mooi.