maandag 11 maart 2013

Veel van hetzelfde

Vijf bladzijden gelezen in twee dagen.

Das nie veel. Zeker als je weet dat ik mijn hand niet omdraai voor een paar honderd per dag als ik mijn leeesmood ben.
Maar de laatste weken ben ik een doener en is lezen een moeizame bezigheid. Zelfs al is het boek een reisverslag van een pelgrim naar Santiago de Compostela.

Vanmorgen heb ik als eerste de stukken isolatie materiaal die vrij kwamen bij het plaatsen van de dakramen verdeeld over de verschillende vuilcontainers van de  buren. Dat ruimt lekker op.
Vervolgens de auto vol geladen om het gesorteerde afval uit de garage naar de gemeentewerf te brengen.
"Wij helpen u graag vanaf dinsdag". Dus maar weer naar huis en morgen in de herkansing.

Ondanks de ijzige koude toch in de garage gewerkt. Nog meer uitgezocht en gesorteerd.
De kasten zijn nu voldoende leeg en alle spullen die nog op zolder stonden konden er met gemak in. Dus met hernieuwde energie schuren en schilderen.

Met groeten Ton





Geen opmerkingen: