donderdag 7 maart 2013

Het einde is nog niet zicht


Ongeveer 8 liter verf heb ik inmiddels gebruikt en het lijkt erop dat ik nog niet halverwege ben.

De halve zolder wordt opgepimpt tot kamer. Daarvoor hebben we ongeveer 80 % van de spullen weggedaan. De resterende 20 % staat op het deel dat opslag blijft.

 
Als we nou nog een paar ramen op het donkere deel plaatsen kunnen we een echt ruime kamer maken.
Maar wat doen we dan met de spullen?
Die kunnen toch in de schuur?


Ik geef me eigenlijk meteen over want ook ik ben zeer in mijn nopjes met de gecreƫerde ruimte. De spullen worden worden nogmaals nagekeken op bruikbaarheid. Dezelfde strenge selectie gaat de komende dagen in de schuur plaatsvinden en de vrij gekomen ruimte wordt opgevuld me de spullen van de zolder.

 
 
 
Met groeten Ton










1 opmerking:

Aart zei

Het wordt wel mooi licht zo. Ik zou die oude spullen nog maar eens kritisch bezien op bewaarbaarheid.