vrijdag 4 september 2020

Klap na klap

Vanmorgen kreeg Rick de uitslag van de tweede test: positief.

Te verwachten, vonden we. In ieder geval zijn we er dan zo direct beide vanaf. Moet Rick natuurlijk wel eerst van de koorts af want die blijft bij hem opspelen.

De dame van de GGD belde vanmiddag nogmaals om het een en ander na te vragen en ik maakte meteen van de gelegenheid gebruik om nog een vraag te stellen. 
Hoe zit het met besmetting nu Rick er nog midden inzit en ik al weer vrij ben om te gaan? Zeker in het kader als ik mijn vrijwilligerswerk in het hospice weer ga oppakken. Ze ging die vraag voorleggen aan de arts en een paar minuten later belde ze terug.’ Ze mogen heel blij zijn met u want de eerste zes weken bent u de veiligste medewerker die er is.’

Ook leuk is dat er zomaar ineens een heerlijke melk chocoladereep in de postbus lag en een paar kaarten.


En vanmiddag werd er een mooie bos bloemen bezorgd.



Dank Lia, Ineke, Anita en Ellen.

Tja, en wat is nu die klap? De DEKA-markt gaat sluiten. Is dat erg? 
Ik vind van wel want wat ben ik snel verwend geraakt aan een supermarkt op 400 meter afstand.

En de bovenburen gaan verhuizen. Is dat erg? Nee, niet echt want ze hebben een nogal zware tred en die zullen we niet missen.
Inmiddels zijn er wensen richting het universum. Graag een JUMBO en een rustige, aardige marine man die vaak op zee is.


Met groeten Ton

16 opmerkingen:

Petronella zei

Ton, die Covid is natuurlijk strontvervelend (al ben ik blij dat jij er goed doorheen kwam -- nu Rick nog). Maar voor ons bloglezers is het heerlijk! Al die berichten van jou doen een mens goed.
Ik zit zelf min-of-meer (maar niet voor 100%) in zelf-opgelegde quarantaine omdat mijn partner al een week zwaar verkouden is. Hij wil niet testen... Tja, ik kan hem moeilijk daarheen slepen. Nu afwachten of ik iets krijg, zo ja dan doe ik die test wel -- als er tenminste ruimte is bij de GGD, want dat schijnt steeds lastiger te worden.

Emie zei

Ja, dat zat er in voor Rick. Wel waardeloos dat hij koorts blijft houden. Wil je hem namens ons beterschap wensen?

Bertiebo zei

Wat mooi dat jullie er alle twee goed van af lijken te komen

Anoniem zei

Ja, de Jumbo, dat hoop ik ook!

sjannesblog.com zei

Sterkte en beterschap voor Rick!!

Marthy zei

Beterschap voor Rick en sterkte met het verlies van je supermarkt.

Ton zei

Hoi Petronella, Ja wij zijn het inmiddels ook wel zat aan het worden. De mens wikt en Covid beslist. Beterschap. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Emie, Zeker vervelend en ook vandaag nog koorts. De groeten zijn overgebracht. Dank namens Rick. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Bertie, Voor mij is het achter de rug. Rick heeft dus blijkbaar langer nodig. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Vlasje, OK, dan ga we voor de JUMBO. Ach en de VOMAR is ook te doen mocht het universum anders beslissen. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Jeanne, Dank en is aan Rick doorgegeven. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Marthy, Dank, het is doorgegeven en over die supermarkt kom ik wel heen. De VOMAR zit op 600 meter. Met groetenTon

Lot zei

Groetjes aan beiden en hoop dat Rick ook weer van de koorts afkomt en geen restverschijnselen heeft.

Ton zei

Hoi Lot, Dank je,dat is wel te hopen. Met groetenTon

schrijfselsvanmij zei

Beterschap voor Rick!

Ton zei

Hoi Inge, Dan, de wensen zijn overgebracht.Met groeten Ton