zaterdag 23 juni 2018

Rovers

Ik weet het niet zeker maar het zou zomaar de vleugel van een libelle kunnen zijn. In het web gevlogen en opgegeten door een spin. Een flink maal want libellen zijn eigenlijk gigantisch groot. Ik zie ze hier vaak in de tuin. Vraag me trouwens af waar ze vandaan komen want er is weinig open water.


Het is een kunstwerkje.



Bij uitvergroten zie ik ook dat er nog haartjes op de nerven zitten.



Ook vandaag stond er weer schilderwerk op het programma want we willen het karwei geklaard hebben voordat we afreizen naar het noorden.



Gelukkig was er verf tekort en kon ik op weg naar de winkel ook nog even in de containers snuffelen.



Tja en toen zag ik deze stoeltjes liggen. Moest ze meenemen. Raakte er gewoon door vertederd. Zag abuelo en abuela er in gedachten nog op zitten en nu.....? Zijn ze overleden en is het oude huisje leeggehaald?

Was wel nieuwsgierig wat Rick er van zou vinden want dit soort spulletjes past niet echt in ons domein maar hij vond ze leuk.
Maar, uh, ze hoeven toch niet in huis he?
Nee, ze krijgen een plaatsje op een terras of in de tuin.

Wordt een projectje voor september.



Anyway, nadat we klaar waren met schilderen lag ik op een bedje te puzzelen en zag deze roofvogel. Eigenlijk moet ik zeggen “roofvogels” want er vlogen er wel een stuk of zes.

Vanavond gaan we naar het strand want het is de nacht van San Juan.


Met groeten Ton

2 opmerkingen:

Unknown zei

Lekker, hoef ik in oktober niet meer te schilderen. De roofvogel lijkt een slagarend.

Ton zei

Hoi Lia, Uh, oei, maar er zijn nog een hele zwik zwarte hekken hoor.