dinsdag 21 juli 2015

Dag 1

Wat is er aan de hand? Waarom zit je aan mijn arm?
Je moet wandelen vandaag.
Sjesus, mijn ogen zitten nog dicht.

Wat was het nog vroeg.  De zon scheen nog niet eens. Erger nog: de regen kleterde op het dak. Gelukkig duurde dit maar een paar minuten en daarna miezerde het slechts een beetje.

We kwamen dus ook nagenoeg droog op het station aan.


Drukte op de Waalbrug.


De lucht trekt open.





Veertig kilometer wandelen lijkt ook wel een lint van 40 kilometer wandelaars.

Omdat ik vorige week in Heiloo was heb ik onze fietsen uitgeleend aan mensen die een weekje in een appartement naast ons op Texel bivakeerde. Als dank kreeg ik massage adviezen, ontspannings oefeningen en een potje schapenwolvet om mijn voetjes te ondersteunen om de favalstoffen af te voeren.


En wat is het lekkerst vanwandelen? Rusten. Hier met een mueslibol en daarna een ontspanningsoefening. Heerlijk even terugtrekken in onszelf.


Het leukste van de dag? Dat deze jonge muzikanten een stuk met ons meeliepen.


Omdat het weer vanmorgen nogal tegenviel heb ik mijn waterpistool thuisgelaten maar morgen ga ik los.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: