vrijdag 30 september 2011

Gesprek

Voor aanvang spinning.

Wat staat je zadel hoog, dat fietst toch niet lekker?
Ik kan mijn knie niet voldoende buigen daarom staat dat zadel zo hoog.
Ja maar dat is toch geen natuurlijke houding?
Klopt, maar als ik het zadel lager zet kan ik het pedaal niet rond krijgen en kan ik niet fietsen.
O.

Na de les in de kleedkamer.

Maar dan moet je je toch ongelukkig voelen als je zo op de fiets zit?
Daar heb je gelijk in maar ik heb ook niet gezegd dat het gemakkelijk is.
Waarom zet je je zadel dan niet lager?
Ik kan het zadel niet lager zetten omdat ik mijn knie niet voldoende kan buigen.
Maar het...
- Toen begon ik het zat teworden.
Het leven is nu eenmaal niet gemaakt om het mij naar de zin te maken. Moet ik dan op bed gaan liggen? Dat ziet er misschien wel natuurlijk uit en heb ik ook geen pijn.
Ik denk alleen niet dat ik daar gelukkig van word.

Met groeten Ton

5 opmerkingen:

margreet de Jong zei

Stiekem moest ik wel een beetje glimlachen........ik zag het gesprek met bijbehorende hoofden zo beeldend voor me! Wat kunnen mensen toch drammen.........en toch ga ik er maar vanuit dat de intentie positief is!

Anne zei

Hear, hear Ton. Lekker fietsen. En hoe? Dat maak jij zelf wel uit.

Ton zei

Hoi Margreet,

Daar ga ik ook vanuit maar ik heb op het ogenblik een kort lontje.

Met groeten Ton

Ton zei

Hoi Anne,

Jammer genoeg kan ik het niet helemaal zelf uitmaken. Het fietst echt lekkerder als ik mijn knie volwaardig kan gebruiken en geen pijn heb. Maar ik ben blij dat ik ik dit weer kan doen.

Met groeten Ton

yvonne zei

Maar kan je je zadel dan niet een heel klein beetje lager zetten..??

Gek word je hiervan, zeker als mensen niet aan je zien wat je hebt, als ze al niks zeggen dan zie en voel je wat ze denken, grrr...