woensdag 14 september 2011

Welke stille nacht?

Alle seizoenen zijn dit jaar een seizoen eerder begonnen.
Zomer in april en mei, herfst in juni, juli en augustus.
En de winter?
De winter is voor ons in september begonnen.
Gisteravond zijn we bij Nootzaak begonnen met het instuderen van het Kerstrepertoire -de maan scheen overigens wel door de bomen. Via Little Drummer boy en Jul, jul strålende jul  naar Perché si povero en Deck the Hall.
We kwamen al helemaal in de kerstsfeer. In de auto naar huis zaten we nog te neurieën.
Maar wat wekte mij uit mijn slaap? Lawaai op straat?
Nee het was Rick die in zijn slaap aan het zingen was.

Met groeten Ton

2 opmerkingen:

yvonne zei

Ach, kerstmis al..
ja, zo langzaam komt dat er toch wel weer aan en heel stiekum verheug ik me weer op de wintermaanden!! Sssttt, mag je niet zeggen geloof ik.

Trouwens, je kan beter wakker liggen van het gezang van je lief dan van het gesnurk,hoewel dat ook wel iets liefs heeft..

Ton zei

Hoi Yvonne,

Volgens mij leven we in een vrij land en mag je alles zeggen maar het kan wel reacties uitlokken. Ik kijk ook wel uit naar de kerst, met lange avonden en de wind om het huis,maar vind het nu eigenlijk nog wel wat vroeg.

Ik ben degene die snurkt. Als Rick dan de volgende morgen zegt dat ik heb liggen snurken. Zeg ik altijd, "Waarom duw je dan niet? (ik ga altijd meteen verliggen) Ach, Ik vind het eigenlijk wel gezellig en denk dan: dat is 'm nou.