zaterdag 17 juni 2023

Wat willen jullie als ontbijt?

Ik denk dat mijn moeder wel een tikkie jaloers zou zijn maar misschien ook wel een beetje trots.



Nu heeft het klimaat en het feit dat de plant hier buiten staat, beslist een groot aandeel in de bloei maar toch? En er komt nog een derde bloem aan.


Gisteravond konden we rond 20.00 uur de gasten van het vliegveld ophalen. 



Na een rondje oohhs en aaahs over huis, tuin en uitzicht maar meteen aan de bubbels. En terwijl zij het heerlijk zwoel vonden vond ik het eigenlijk wat frisjes worden.

Uit de verschillende koffers en tassen kwamen allerlei kadootjes: wandel sokken, kaas, drop, een cake, gemberkoekjes en een kruidkoek. 
Hoe leuk en lekker kan het worden.

Vanmorgen.

Wat willen jullie als ontbijt? 
Nou uh, een kopje thee met een plakje cake.
Dus werd het een heus Spaans of Italiaans ontbijt dat echt niet uit meer bestaat dan dat.

Vervolgens op naar Nerja voordat het te heet zou worden.



Daar moesten we eigenlijk stil staan voor een foto maar besloten we tegelijkertijd om ‘slowmotion’ te doen.



Daarna al snel op een terras voor een drankje en een hapje.

Zo tegen 14.00 uur weer terug op de berg. Eerst een siësta. We zijn tenslotte in Andalusië.



Na de rust aangenaam verpozen in de schaduw van de onvolprezen acacia.

En ja. Zo tegen vijven werd er gezongen want onder andere daarom zijn ze hier.






De eerste oefeningen zitten er dus op. Wellicht vanavond nog een rondje en morgen ook natuurlijk zodat we goed voorbereid het Fiesta de la Cancion in gaan.


Met groeten Ton.

7 opmerkingen:

Y. Schoutsen zei

De foto's spreken boekdelen. De slomotion picture is echt heel leuk. En onder de acacia verpozen is helemaal idyllisch. Ik begrijp uit jullie 'verplichtingen' dat je ook niet naar de Hortus Overzee in Den Helder kunt, voor de jaarlijkse Japandag. Ook ik kan niet en vind dat erg jammer. Vorig jaar ben ik met jullie meegegaan daarna, een leuke herinnering, die een eeuwigheid geleden lijkt
!

Ton zei

Hoi Yvonne, Klopt. We zijn te laat terug voor de Japandag en de herinneringen aan vorig jaar zijn goed. Wie weet volgend jaar. Dat je de slowmotionfoto leuk vind verbaasd me niet. Met groetenTon

Petra zei

Hoi Ton gezellige boel zo te zien, en ik zie dat de sopraan ook weer op bezoek is. Leuk hoor geniet van je bezoek, groetjes Petra.

Ton zei

Hoi Petra, Gaan we doen en groeten van Sopraan. Met groetenTon

Mevrouw Niekje zei

Tjonge jonge wat een zwaar leven hebben jullie toch!! Van het ene gezellige uitje naar het andere, leuk bezoek, samen zingen, lekker snoepen en eten, ik zou er bijna een beetje jaloers op worden! Fijn dat het kan, geniet er van!

Ton zei

Hoi Mevrouw Niekje, Nee hoor, we hebben een heerlijk leven en genieten enorm. Zeker van het samen zingen. Is heel speciaal. Met groetenTon

Mevrouw Niekje zei

Ja, zoals ik al zei... enorm zwaar!! ;-)