zaterdag 17 september 2016

Kim jong oen

Gistermiddag haalde ik een bestelbusje op bij  vrienden, reed naar Den Helder voor een zangles met Zinco en ging samen met Rick de boot op naar Texel.
En nu doe we niets meer, zeiden we tegen elkaar maar na een minuut of tIen waren we beiden druk met uitzoeken en inpakken. Zo tegen elven waren we er klaar mee.
En zo zag dat er vanmorgen uit.



De Potvis is inmiddels volledig onttakeld en opgeruimd maar maakt een wat troosteloze indruk en dat terwijl we er nog zo'n drie weken moeten bivakkeren.

Niet alleen het appartement ziet er wat troosteloos uit. 

De laatste weken ben ik niet zo tevreden met mijn haardracht.  Het naar één kant kammen van het haar doet me, ondanks het missen van een klein snorretje, steeds denken aan een dode Duitse leider. Dat is tot daar aan toe maar tijdens de zomer bleekt mijn haar nogal op en dan lijkt mijn kapsel ineens meer op een Amerikaanse presidents kandidaat en nee, ik bedoel niet Hillary.
Dus zat ik gisterochtend om 8.30 in de stoel bij kapper Robert.
Ik wil iets met een midden scheiding, zei ik en was zeer tevreden met het resultaat.

Vanmorgen leek ik echter meer op de leider van Noord Korea maar dan met een blond uitgezakt kapsel.


Toch was het geen bad hairday.

Op een paar dingen na is alles ingepakt.
Wat doen we eigenlijk met alle kunst, wilde Rick weten.
Nou de kleinere schilderijen kan ik in karton pakken en de grotere pakt het verhuisbedrijf zelf in.
En de lijkwade van Turijn? Laat je die hangen?
Neeeeee.


We zijn helemaal tevreden met alles wat we de afgelopen weken hebben gedaan en geregeld maar merken wel dat we beiden wat gestressed worden. Er is veel te beslissen en we gaan ook best wel weer een avontuur aan. Dat vraagt wat van de relatie dus zijn er beslist wat aanvaringen geweest. Meestal over dingen die nergens over gaan.
Na donderdag is het meeste geregel achter de rug en komen we weer in wat rustiger vaarwater.


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: