woensdag 23 maart 2016

Geelbuikmeeuw

Een lekker relaxed daggie.

Wat zei Frank van Haaren ook alweer? Je begint met hallo en je hebt een enorme voorsprong. 
Dus zei ik gisteravond tijdens mijn strandwandeling hallo tegen iedere wandelaar die ik zag. 
Om contact te maken. 
Om te laten zien dat we mensen zijn en geen angst hoeven te hebben voor een ander. Lang niet iedereen groette terug maar met een mevrouw had ik een mooi gesprek over de gebeurtenissen in Brussel. 

Vanmiddag een lange wandeling gemaakt over de Hors. Wel een beetje fris maar wat kom je daar toch heerlijk tot rust. Foto's gemaakt maar die zijn afgekeurd door Rick. "Ze zijn wel een beetje kleurloos." Dat klopte want een zonnetje heb ik niet gezien en het miezertje dat in de lucht hing maakte het er niet sprekender op.

Om zes uur met de boot naar  Den Helder voor zangles. En ja hoor, als bonus kwam op de boot de zon nog even tevoorschijn.


Meeuw met gele buik. Reflectie van de reddingsboot waar hij op zit.



De punt die ver naar links in zee steekt is de Hors.


Heerlijk gezongen.

Met groeten Ton