maandag 30 november 2015

Indrukwekkend

Soms moet je je idee even bijstellen.

Een dag rust doet wonderen.

Wat is het hier prachtig.


Als wandelaars zijn we gewend om ongeveer vijf en een halve kilometer per uur te wandelen. Dus als we in een wandel boekkie zien staan dat een tocht 15 km is denken we eraan om er twee op één dag te doen.
Nee dus. Met de hoogte verschillen die hier zijn en de oneffen paden lopen ook wij maximaal drie km per uur. En dat is wennen. 
Vandaag met de bus naar Imada, op 1000 meter hoogte, om in 15 km naar Santiago de Playa terug te wandelen.



Hier zijn we net het dorpje uit en ziet niet alleen de omgeving er prachtig uit. Nu links de kam over.....


Om wat later aan de anderekant af te dalen via dit pad. Voor mij wel weer zweten maar zonder rugzak ging het goed.



Hier lopen we inmiddels op een stukje afsalt. En terugkijkend ben ik trots dat ik/we toch echt over deze kam zijn gekomen.


Ik ben snel onder de indruk van landschappen en roep dan ook tegen Rick dat ik hier wel zou willen wonen. Lekker klimaat, relaxed eiland gevoel, prachtige natuur en stil, heel stil, zeker als je wat verder van de kust af bent. 

Met groeten Ton