maandag 18 november 2013

Dat wordt zweten

Wat heb je al een berg hout, zei Rick zaterdag enigszins onder de indruk.

En nu? Waar ga je het opslaan?
In de steeg, antwoordde ik.
Wanneer ga je daar aan beginnen?
Leuke vraag.
Dan moet ik eerst toestemming aan buurman vragen daarna moet de bamboe d'r uit en dan kan ik aan het hok beginnen.

Vandaag de eerste stappen gezet.     


Buurman gaat akkoord met de plaatsing van het hok en de bamboe is naar de groentetuin verhuist zodat ik die in het voorjaar kan verkopen.



Inmiddels heb ik vijf kuub hout naar mijn hol gesleept en ik denk dat ik zo ongeveer alles binnen een straal van een kilometer heb weggehaald.



En als ik de hoop hout zie liggen heb ik hetzelfde gevoel als na het maken van jam: wat een rijkdom.
Nu alleen nog even in handzame stukken zagen en kloven.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: