donderdag 1 november 2012

Steun



Opnieuw twee dagen, met 17 vrijwilligers, een cursus gedaan voor de Palliatievezorg met als thema' zingeving'.
Dat ik in deze cursus kon zijn had ik te danken aan de coördinatrice van de VPTZ in Heiloo. Over haar heb ik 1oktober een blog  geschreven omdat ze een zeer betrokken vrouw is die er van alles aan doet om de vrijwilligers te ondersteunen.
Dus toen ik gisteravond laat een bericht kreeg dat ze ernstig ziek is was ik dan ook geschokt. En wat bijzonder om dit bericht te krijgen op het moment dat ik op een plek zit die zij voor me heeft geregeld.
Een betere plaats en gezelschap om de eerste klap op te vangen is er niet.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Anoniem zei

zo'n klap is bijna niet op te vangen , op wat voor plaats je ook zit. Heel erg schrikken.
heb nog even de blog van 1 okt. opgezocht...
Triest , heel veel sterkte voor deze mevrouw.
Grote groet.
Ria van Eck.