woensdag 5 oktober 2011

Fleobologisch Centrum Oosterwal 2

Er zijn dingen waar ik me over verbaas.

Blogger houdt allerlei soorten statistieken bij. Onder anderen: het aantal hits per dag, uit welke landen de hits komen, en het aantal hits per blogbericht.
Over dat laatste is mijn verbazing ontstaan. Waarom waren er gisteren en eergisteren 29 hits op het bericht. Voor het bericht, klik op de volgende link: Flebologisch Centrum Oosterwal? In totaal zijn het er nu 33. Het is dus niet zo dat dit bericht van het begin af aan een topper is. Waarom dan nu ineens deze interesse?
Mensen die informatie willen over een behandeling bij dit centrum hebben toch niet zoveel aan mijn bericht.
Zou iemand van de lezers een reactie willen geven?

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

yvonne zei

Helaas, hier kan ik je niet bij helpen. Had er zelfs nog nooit van gehoord.

Emie zei

? Dan heb ik deel 1 van Fleobologisch Centrum Oosterwal gemist!

Ton zei

Ho Yvonne,

Ik bedoelde eigenlijk dat één van de kijkers naar het bericht zou vermelden waarom dat bericht zo in trek is.
Bedankt voor je reactie.

Met groeten Ton