maandag 3 oktober 2011

Bezopen

De kermis in Egmond valt in het zelfde weekend als dat van Torrox pueblo. Vorig jaar in Torrox ziek van de atracties, nu ziek van de drank. Zuipen van 10.00 tot 18.00 is misschien een beetje teveel van het goede.
Als honden liefhebber is de kater die morgen in het verschiet ligt wellicht een beetje te veel van het goede.
Of word ik gewoon te oud voor dit soort zaken? (En ja ik weet het antwoord.)

Met groeten Ton.

P.s. Het was geweldig om al mijn oude kennissen weer te zien.

3 opmerkingen:

yvonne zei

Ben je wel lief voor die kater? Het is immers dierendag..

Dat was dus een ouderwets kermisdagje, en volgens mij kun je beter ziek zijn van de drank als van de atracties, lijkt me althans.
Sterkte vandaag!

Marit zei

Hoi Ton, Ik heb je gevonden, moest wel weer ff heueueuel goed nadenken wat de site ook alweer was.... Het was wel gezellig he? En mooi weer! Jammer dat je nu 'last' van de borrel hebt!
Groetjes, Marit (al 15 jaar de vrouw van Wup :-)

Ton zei

Hoi Marit,
Goed dat je jezelf weer even voorstelde( drank maakt meer kapot dan je lief is)en helemaal dat je de naam nog herinnerde.
Ik heb me zeer goed vermaakt en vond het heel leuk om veel oude, en dus ook nieuwe, bekenden te spreken.

Met groeten Ton. Ook aan Wup