zaterdag 24 augustus 2024

Mazzel

Driedubbel zelfs.

Wat gaan we eten? De vraag van bijna elke dag.
Spinazie werd het nadat we eigenlijk tot de conclusie waren gekomen dat we dat dat wel vaak hadden gegeten gedurende ons verblijf hier.

Maar het werden spruitjes. Een van onze favorieten. En het paste ook bij het wat herfstige karakter van get weer.



Volgens mij liggen ze eerder in de schappen dan vorig jaar. En…ze smaakten heerlijk.

Ga je ook nog wat aan de planten in de binnentuin doen?

Eigenlijk niet zo’n zin in maar ik wou groen dus moet je er ook wat aan doen.



Geen voor foto maar de blauwe regen is weer in het fatsoen gebracht en toen zag ik tevens dat de braam die ook tegen het hek staat vruchten droeg.



Die gaan morgen in de yoghurt.



Onderwijl schrobde Rick het balkon schoon.


Nu naar buuf want daar gaan we kaasfonduen.


Met groeten Ton

1 opmerking:

Petra zei

Ohh ik ben gek op spruitjes maar dat vind ik nu nog echt ff te vroeg.
Alles weer spic and span (balkon poetsen 🤔) voor dat jullie vertrekken.
Ik weet niet wanneer het gaat gebeuren maar alvast een goede reis gewenst,
en veel plezier in Spanje.
Groetjes Petra