maandag 5 augustus 2024

Het gaat maar door

Zo lang als we in het appartementencomplex wonen staat deze pot met kunstbloemen in de hal. En…..ik heb het altijd lelijk gevonden. Maar wie ben ik?

Vorige week had ik het erover met buurvrouw, we zijn beiden lid van de interieurcommissie, en ook zij vond het wel tijd voor iets fleurigers.


Nu heb ik een mazzeltje dat ik samenwoon met de penningmeester dus kwam er direct toestemming om twee nieuwe boeketten te kopen. Er zijn namelijk twee entrees in het complex.


Afgelopen vrijdag meteen naar het tuincentrum met dit resultaat. En het heeft de goedkeuring van alle leden die in WhatsApp groep zitten. 



En er komt nog een rek voor klimplanten bij. De nieuwe bewoners hebben toestemming gegeven om bij hun parkeerplaats, met de rode auto, zo’n rek te plaatsen.

Blij mee. Eigenlijk jammer dat we hier zo kort zijn.
Oeps, dat is nogal wat uit mijn mond.


Met groeten Ton 

2 opmerkingen:

Charlie zei

Mooie verbetering! Jullie schudden de boel gelijk weer wat op bij terugkomst!

Anoniem zei

Ja, blijf lekker in Nederland, besturen leuk land hoor! 🥰