maandag 29 januari 2024

Koppie kleiner

Het is wat mistig de laatste dagen.



Dromerige zonsondergangen.

De hand ongemakken zijn inmiddels helemaal verleden tijd dus kan ik eindelijk weer wat klussen. Zo staan de potplanten op de terrassen, verplantte ik wat stekken en snoeide een olijfboom.

Zo zag die er op 23 april uit. Wit van de bloesem.





En zo vandaag. 


Dat snoeien was met een half uurtje klaar. Het opruimen en klein knippen van de takken tot aanmaakhout voor de haard gaat wel een paar uur duren.

Die klus wil ik geklaard hebben voordat woensdag onze gasten komen.


Die gasten kunnen in ieder geval genieten van de amandelbomen waarvan de bloei goed op gang is gekomen.

Vandaag koorrepetitie. Schreef ik twee weken geleden dat er een nieuwe tenor zou komen en dat ik dan wellicht weer als bas zou kunnen gaan zingen. Kwam er niet alleen tenor maar ook een bas. Altijd goed. Maar er is dus niet veel verschoven in de balans en blijf ik nog maar een concertje zitten waar ik zit.


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: