woensdag 5 december 2018

Oplichters

Natuurlijk is er contact met Spanje.

Het debacle met de schoorsteen. 





Nadat de mannen waren vertrokken en ze ook tijdens onze laatste dagen in De Klompen niet meer terugkwamen, hebben we in overleg de achtergelaten gereedschappen en ladder netjes op de inrit gelegd. Ze konden dat dan ophalen als het hen uitkwam. 
Klopt het dat die spullen er nog liggen? Apte onze beheerder afgelopen zondag.
Ach, wat is kloppen? 
Waarschijnlijk wel. Zeker nu we gisteren een bericht kregen van vrienden die ook in zee waren gegaan met dezelfde mannen. Ook daar slechte ervaringen. Na een prettig verlopen eerste gesprek deden de vrienden een aanbetaling waarna de mannen van de aardbodem leken te zijn verdwenen. Wat later was er toch een paar keer telefonisch contact waaruit bleek dat het geld op was. Beloofd is dat deze week het geld terugbetaald zou gaan worden. Zo niet wordt aangifte gedaan bij de politie.

Niet echt leuk en iets zegt me dat de mannen ook bij ons de klus niet gaan afmaken. Maar niets kan me uit mijn goede mood halen.
Sinds mijn zus en broer zijn overleden aan niertumoren mag ik mijn nieren regelmatig laten scannen. 
Ze zien er normaal uit, meldde de dokter vanmorgen.

Met groeten Ton




Geen opmerkingen: