vrijdag 16 februari 2018

Scheef

En ineens is er weer bijna een week voorbij.

Wat doen we hier zoal? Rick zat een paar dagen in Nederland en ik deed niet zoveel. 
Ja, ik lag zowaar wat op een ligbedje te zonnen want het lijkt wel zomer hier. De Spanjaarden lopen nog met dikke jassen en vesten maar de gemiddelde expat ervaart het als zomer. Nou uh, lente dan want het windje kan nog wat fris zijn. 

Ook deed ik wat klusjes maar was met het resultaat nou niet echt heel tevreden.


Zo stapelde ik dit muurtje opnieuw maar het is niet echt opgeknapt. Nou ja, ik verklaar dat het aan de stenen ligt.


Ook sleepte ik met Oermoeder. Alle hoeken van de tuin heeft ze inmiddels gezien maar ze staat nog niet op dé plaats. 


Wel helemaal blij ben ik met deze prachtige blauwe bloemen, het gezang van de merel, het gezoem van de bijen op de rozemarijn en de Hoppen die ik al weer een paar dagen zie, maar daar hoef ik eigenlijk niets voor te doen.

Net als aan het plaatsen van een nieuwe elektriciteitsmast want dat deed het elektriciteitsbedrijf. Grote zakken met cement en stenen waren nodig om de paal stevig op de berg te zetten. Maar volgens mij staat ie nogal scheef. Of lijkt dat zo omdat de oude stalen mast zo scheef staat? Of is mijn foto scheef omdat ik geen horizon had om aan te refereren?


Vanmorgen kwamen de mannen terug om de kabels te vervangen. Nog maar eens een foto gemaakt. Nu tussen de keurig waterpas liggende liggers van de pergola door. Nog steeds lijkt het of de mast scheef staat.



Ach, het gaat over niets zeggen we dan. Er gebeuren ergere dingen op het ogenblik.

Met groeten Ton





Geen opmerkingen: