woensdag 12 februari 2014

Zelfportret met dode kever


Rick bracht me om vijf uur naar Schiphol. 
We vertrokken keurig op tijd van de Kaagbaan.
We hadden de wind in de rug.
Ik heb twee uur geslapen in het toestel en een halfuur gekletst over biologischtuinieren met een alleraardigste dame uit Amsterdam.
Het was heerlijk zonnig bij aankomst in Malaga.

Hoe voorspoedig kan het gaan?

Emie Le Noble blogt een hele maand kleurrijke foto's op haar blog: Wonen in Caldese. Inspirerend want toen ik een rondje door de tuin van los Zuecos maakte zag ik direct wat wat de foto voor mijn blog zou worden. En natuurlijk ook omdat de picudo rojo val werkt.

Wat je ziet is de binnenkant van een ronde rode emmer met een laag water. Op het water de weerspiegeling van mijn Ipad, de lucht, een blad van de palmboom en mijzelf. De zwarte vlek op het water is een dode kever.



Met groeten Ton

1 opmerking:

Emie zei

Prachtig Ton, ik kan er jaloers op worden. Wat een schitterende foto.