woensdag 19 december 2012

Snot



Nu loop ik niet elke dag hetzelfde rondje met Egbert maar als ik dat wel doe is dat altijd door het park. Toen ik daar vorige week liep zag ik bij een zuil, waar posters geplakt mogen worden, een grote klodder plaksel liggen.
Toen ik daar gisteren opnieuw liep, lag die klodder er nog steeds maar was veel groter geworden.( 20 centimeter in doorsnede)
Dus even dichtbij gekeken. Het zag eruit als, tot snot gekookte rijst.

 
Toen ik er met een takje in had geprikt bleek het heel slijmerig te zijn. En een halve meter verderop lag er nog een kloddertje.

Nu weet ik wat sterrenschot of heksensnot is maar daar is het de tijd niet echt voor en de hoeveelheid is wat te veel.

Is er misschien een boswachter onder mijn lezers die hier wat zinnigs over kan zeggen?


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: