woensdag 26 oktober 2022

Will you still need me

Will you still feed me. When I’m sixty four.

Nee, ik ben geen fan van de Beatles. Wel ben ik enkele nummers van ze gaan waarderen nadat ik ben gaan zingen in een koor.
Er is een uitzondering: When I’m Sixty-Four. Dat nummer heb ik altijd leuk gevonden.

En dat is precies wat ik vandaag werd. 



Rick versierde de kamer en dat doen we sinds het overlijden van mijn broer in 1997. Eigenlijk is elke dag een dag om te vieren maar in het ‘gewone’ leven is dat soms wat veel gevraagd. Maar vandaag gaat het vanzelf.

Vanmorgen kreeg ik om zes uur al de eerste felicitatie en een kaart met rijm en tegoedbon voor een nieuwe Ipad-hoes.



De oranje bloembakken kreeg ik afgelopen week al en zijn helemaal mijn kleur.

Vanmiddag hadden we een lunch met vrienden
Gisteren maakte ik al een cake en een quiche. Vanmorgen bereidde ik soep, lasagne, ovengroente en een salade voor.


Zo rond tweeën kon het eten op tafel.



Uitserveren en smullen.




En dat kon nog net op het terras. Dat was omdat de hemel wat beslagen was. Was het helder zonnig geweest dan was het er té heet geweest. De temperatuur liep op tot 29 graden. Het klimaat en de droogte en dan vooral de bijbehorende waterperikelen waren dan ook hét onderwerp van gesprek.

Rond 18.00 uur ging ieder weer zijns weegs en maakte ik een foto van de kadootjes.



Een Carissa Macrocarpa, een palm, een doos chocolade en de kaart van Rick. 

Helemaal goed.

Op naar de 65.


Met groeten Ton

16 opmerkingen:

Lot zei

Hartelijk gefeliciteerd met deze leeftijd. Is inderdaad een heel leuk nummer. Ik ben er al 8 over. Obladi Oblada is ook zo'n favorite van mij en het liefst: Till there was you

Marjorie zei

Van harte gefeliciteerd !! En zie ik nou palmkool in één van die blauwe potten ?

Anoniem zei

Gefeliciteerd!

Emie zei

Dat ziet er helemaal uit als de feestelijke dag die ik je al toewenste!

miekequilt zei

Van harte gefeliciteerd met deze mooie verjaardag. En daar past inderdaad dit nummer perfect bij. Ik zing het ook steeds toen ik 64 werd. Heerlijk dat jullie buiten konden zitten en wat een heerlijke lunch had je voor je gasten.

Petra zei

Lieve Ton, van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🥳 🍰🎈zo te zien heb je een hele gezellige dag gehad. En je bent enorm verwend. Ik wens je nog vele jaren in een goede gezondheid samen met Rick feliciteer hem van mij. En die slingers wat mooi. Een liefdevolle groet Petra

Anoniem zei

Nog net op tijd om je een gelukkige verjaardag te wensen. De oranje bloembakken zijn ook helemaal mijn smaak. De lunch met vrienden lijkt me heel gezellig. Groetjes, Bernadette

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd! Groet van Bettie

Anoniem zei

Jarig op 26 oktober? Dat zijn leuke mensen! Ik heb er twee in mijn directe omgeving. En jij, weliswaar op afstand, bent nu de derde, ook al ken je me niet maar weet ik wel veel van jou. Gefeliciteerd en nog vele leuke en fijne jaren in goede gezondheid. Is de Palm een Phoenix Canariensis? Groeten, Elisa

Jan uit Perth zei

Van harte, Ton!

KnutzEls zei

Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik zie dat je een gezellige dag had en hoop dat er nog heel veel zullen volgen. Groeten, Els

Mevrouw Niekje zei

Hartelijk gefeliciteerd! Ik ben op de 24 jarig, 55 geworden, ik had geen liedje erbij, jammer hoor! Ziet er allemaal reuze gezellig uit!

Y. Schoutsen zei

Van harte gefeliciteerd ook van mij, en wat een heerlijk etentje zo met elkaar op het terras.

Ton zei

Dank voor de felicitaties. Ze zijn altijd welkom en gewaardeerd.

Op de foto staat inderdaad Palmkool.
De palm is een Phoenix canariensis.
De groeten zijn overgebracht.

Met groetenTon

Christa zei

Van harte gefeliciteerd en op naar de 65 en die staat ook weer zo voor de deur Nog vele mooie jaren samen met Rick en groetjes van Christa uit Exloo.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Ton!
Liefs
Christine