zondag 8 oktober 2017

Op pad naar de B&B

Zij die gaan werken groeten u.
Vanavond gaan we naar de B&B.


Dus werd vandaag het huis min of meer gekuisd en moest ik al het gereedschap dat door de tuin slingert opruimen.

Juist het feit dat we een week niet in De Klompen zijn zorgt er voor dat ik ineens van alles in de tuin wil doen. Zo stond ik vanmorgen om een uur of negen al te spitten en te hakken om een paar afgezaagde Yuccastekken op de helling te planten. 
O, dan kan ik meteen een paar van de opgepotte planten een defintieve plaats te geven. 
Eerst maar de verschillende soorten bij elkaar zoeken. 

Ik pak met elke hand twee potten en in mijn gedachten hoor ik: had ik nou een steen in een van die potten gelegd?
Nog zie ik niet wat ik zag. Het duurde echt wel een seconde voordat ik verwerkt had wat ik zag.
Een pad die heerlijk in ongeveer het kleinste potje zat wat er stond. Nagenoeg al de aarde had ie uit de pot gewerkt.


Maar zit ie hier nou niet heerlijk op zijn gemakkie? Tijd genoeg voor mij om het fototoestel te halen en een foto te maken.


Vanavond kennis gemaakt met de gasten. Gaat vast een leuke week worden.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: