zondag 29 oktober 2017

Niet leuk

Niet omdat we uitgepraat zijn maar om de stembanden rust te gunnen was het tijd voor klussen.

Rick vond het niet leuk maar ik vind dat de grote Yucca bij de voordeur weg moet om eventuele schade aan de leidingen die daar lopen te voorkomen.
Het leek me beter om dan maar te wachten tot hij in Nederland zou zijn zodat hij de slachtpartij niet zou zien.
Wel heerlijk om hulp te hebben want het was best een flinke klus.



Voor de klus.


Na de klus. De klompen zijn weer te zien. Duidelijk is dat de rode punten totaal verbleekt zijn.


De laatste bladeren er nog afgehaald.
Vervolgens vergeten een foto te maken van de plaats waar de stek nu staat.

En wat nu, kreeg ik als vraag.
Uh de Aspisdistra.
Het vroeg wel wat kracht en knipwerk om de kluit te delen.


Met een een abbundance aan stekken als resultaat. Gemiddeld een euro of twee per stek in het tuincentrum. En wat zullen de stekken blij zijn met de ruimte die ze krijgen.


Er werden allerlei klusje uit handen genomen. Gereedschappen werden gehaald, zakken met compost en water.


En de volgende foto is speciaal voor Rick. Is dit de plaats die je bedoelde?




Gisteren kreeg ik de opdracht om stenen te zoeken die tot Lieveheersbeestjes gemetamorfoseerd konden worden. En zoeken kan ik. Dus werd er geschilderd.


Die lusten wel een luis of wat.



Kijk en zo studder je een hele genoeglijke dag vol. Zo lekker dat we de berg niet af hoefden.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: