vrijdag 25 september 2015

Klaar

Eigenlijk wilde ik al het schilderwerk klaar hebben voordat Rick kwam. Dat is me niet gelukt, zelfs niet met hulp van zus. Het was soms te warm, te winderig of gewoon te vakantieachtig om iets te doen.

Dus stond ik vanmorgen toch nog maar even op de de schilderstellage. Rick genoot van de zon op zijn favoriete terrasje en zus zat met voet op stoel te borduren.


In de middag onstond er een grote donkere onweerswolk.


Die zonder spatje oploste.


Om vier uur kreeg ik hulp van de man met de witte schoenen. (Zie blog van 12 augustus 2014) Hij kwam de vlotter van het waterdepot vervangen want die sloot niet goed meer waardoor het depot overliep. Fluitje van een cent. Leverde wel een paar bevreemdende  foto's op.



Wat meer energie kostte was het repareren van de buis van het riool. Klein klusje maar wel op de steile helling waardoor wederom de schoenen van kleur wisselden.

De nieuwe onweerswolken leverde een mooie zonsondergang op.


Met groeten Ton

2 opmerkingen:

Emie zei

Wat een leuke, vrolijke en uitdagende foto's Ton. Mooi geworden hoor. Heb je trouwens een nieuwe camera, ik zie nergens meer gekke vlekken. Zo te zien is Spanje ook mooi al blijft Italie mijn favoriet, zeker nu ik om vijf uur al weer in het zonnetje kon zitten.

Ton zei

Hoi Emie, een nieuw toestel komt eraan. Inderdaad zie ik ook geen vlekjes meer misschien omdat ik het apparaat vorige week nogal heb laten stuiteren en zijn de stofjes daardoor verplaatst. De foto's worden steeds donkerder en moet ik ze allemaal bewerken.
En lekker dat jullie weer in het zonnetje kunnen zitten.
Met groeten, ook aan Adrie.