zondag 26 oktober 2014

't Is ook nooit goed

De herten burlen alsof hun leven er vanaf hangt op onze plaatselijke hoge Veluwe. (Lees het dierenparkje in Heiloo.) De prachtigste paddestoelen groeien naast het favoriete piespaaltje van Egbert.


Ik kreeg de foto met geen mogellijkheid gedraaid dus dan maar zo.

En dat gedoe met de klok zorgde er vanmorgen voor dat ik natuurlijk al een uur eerder op was dan normaal of eigenlijk was het de gewone tijd van de afgelopen zes maanden. Het zorgt ervoor dat ik een uur langer jarig ben maar ook dat ik om zes uur vanavond de kachel al wil aansteken omdat het al zo donker is. Jammer genoeg is de temepratuur in huis vanmiddag opgelopen tot 22 graden door de visite, de hoge buiten temperatuur en de goede isolatie van het huis.

Kortom: het wil nog niet echt herfsten. Maar ik heb een heerlijke dag gehad.

Met groetenTon


Geen opmerkingen: