maandag 14 juli 2014

Rollercoaster

De afgelopen twee weken de schone was rondgebracht voor de wassalon. Is dat erg? Nee natuurlijk niet. Miljoenen mensen werken. Maar omdat ik het niet gewend ben, ben ik na mijn dienst gewoon moe.
Nieuw laminaat in huis, een feestje voor een koor, het opstarten van business. Alles bij elkaar was dat best wel veel maar dat kan ik wel handelen.

Wat teveel was.
Twee weken geleden kwam mijn zus vertellen dat ze keel kanker heeft. Na extra onderzoek bleek dat niet het geval te zijn. Opluchting om vervolgens de uitslag te horen dat zij een tumor in haar nier heeft. Een rollercoaster zo gezegd. 

Toch gaan Rick en ik, dankbaar dat we dat kunnen, met plezier de Nijmeegse lopen.


De Spaanse wandelschoenen trek ik aan en het waterpistool is voor de fun.


Lekker rustig met de trein.


Op het plein waar de polsbandjes worden uitgereikt.

Nu alleen nog even 160km wandelen.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Aart zei

Succes met de uitdaging Ton. Maar na de Camino moet dit toch een peuleschilletje zijn voor jullie.... of toch niet?