maandag 9 januari 2023

Licht gemoed

Natuurlijk weet ik hoe het werkt. En dan nog zit ik mezelf te traineren.

Inmiddels is de betonijzeren mat afgeleverd en bestelde ik vanmorgen drie kunststof palen. Die worden hopelijk nog deze week afgeleverd. Wat een opluchting en de mannen die ik aan de telefoon kreeg legden keurig en rustig uit wat wel en niet mogelijk was. 
Dus heb ik mezelf weer druk gemaakt om niks.

Na de bestelling en de last die van de schouders viel, nodigden we buuf uit voor de koffie en haalde ik wat later mijn vijfde boosterprik. ‘s Middags poetste ik het roestvrijstaal van stoelen, tafel en fornuis, mestte ik de bank uit en stofzuigde het huis. 
En dat met licht gemoed. 

Als beloning tegen vieren nog ff een snel ritje naar rataplan.



Daar kocht ik een schat. Glazen ornamenten van een kroonluchter. Dat gaat mee naar Spanje.

Inmiddels ligt er van alles klaar om mee te nemen waarbij ik inschat dat het rugzakje gewoon té klein is. 


Met groeten Ton

4 opmerkingen:

ella zei

Hoi Ton, ben erg benieuwd wat je met die glazen ornamenten gaat doen, verder goed bezig hoor. Groeten Ella.

Ton zei

Hoi Ella, Eigenlijk heb ik nog geen idee. Dit is een beetje voor ‘de heb’ gekocht en vind het gewoon mooi. Met groetenTon

miekequilt zei

Wat jammer dat je er zo tegenop keek hè. Maar nu is het weer lekker gebeurd. Mooie aankoop heb je gedaan. Je vindt er vast een leuk plekje voor.

Ton zei

Hoi Mieke, Klopt. Maar nu ben ik er weer ff doorheen. Dat krijg ik als ik een tijd geen uitdagende dingen doe. Wat ik met het glas ga doe weet ik nog niet maar er gaat wel een ideetje komen. Met groetenTon