maandag 23 december 2013

Niets

Haal je nog een kerststol?
Da's goed maar dan moet je niet gaan zeuren dat je te dik wordt.

Zaterdagochtend gekocht en zondagochtend het laatste plakje inclusief een half pakje roomboter.

Je hoeft niets extra's meer te halen hoor. We eten het toch op als een stel vreetwolven.
Ok.

Maar ik ken mijn pappenheimer inmiddels dus haalde ik vanmorgen een kerststol een reep chocolade en een pakje met kaas vlindertjes. Bij thuiskomst goed opgeborgen in de kelder. Het is voor de kerst tenslotte.

Gaat om een uur of vijf de telefoon.
Heb je nog iets lekkers gehaald?
Nee dat hoefde toch niet van jou.
Ja maar niets is wel heel erg kaal.
Klopt maar met de kerst eten we twee dagen in hotel Den helder, daar kunnen we genoeg snoepen.
Nou, ik loop op het station nog langs een kiosk dan kan ik nog een Snicker halen als je dat wilt?

Zitten we net op de bank.
Ik heb eigenlijk wel trek in een glaasje gluhwein met een plakje kerststol.
Die wijn heb ik wel maar geen stol.
Ja hoor, in de kelder samen met chocolade en kaasvlinders.

Niets is veilig.


Met groeten Ton

1 opmerking:

Anoniem zei

hahaha. lekker stel zijn jullie toch. het gaat ook overal het zelfde thuis.........zo herkenbaar. gr fred en ann.