dinsdag 8 maart 2011

Wekelijkse nadenker

Vooroordelen

De werkelijkheid  is meestal leuker.

Loesje


Vooroordelen die ik de afgelopen tijd heb opgegeven:

Muesli is niet alleen lekker in sinaasappelsap maar ook op yoghurt.
Spinning is leuk.
Docenten kunnen ook luisteren in plaats van alleen maar betweterig te zijn.
Ik kan ook appels buiten eten zonder de vieze smaak te krijgen waar ik het altijd over had.
De buurvrouw is niet dom. Ze regelt de zaken alleen op haar manier en is daar heel handig in.
Ik hoef niet klokslag 6 uur te eten zonder humeurig te worden.
Dat een weblog bijhouden heeeel moeilijk is.
Dat ik op 8 maart - samen met Rick- buiten in de zon kan zitten zonder te zeiken dat het koud is.

En het zijn de kleinste vooroordelen die me het meest dwarszaten.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: