zaterdag 16 juni 2012

Het kan verkeren

Ik wil (de) geen zwembad bij Los Zuecos.

Veel zwembaden geven problemen zoals lekkage, loslatende tegels, waterkwaliteit, en vastzittende pompen. Je hebt iemand nodig die het onderhoudt als je er niet bent en Spanje kent waterschaarste dat in de toekomst eerder toe- dan af zal nemen. Ook gebruiken de meeste mensen het bad slechts drie maanden van het jaar, heb je tegenwoordig ook een vergunning nodig en is het een stevige investering. Kortom: ik wil geen zwembad en notabene is de prachtige blauwe mediteranee binnen handbereik.
Maar omdat ons huis te weinig wordt verhuurd hebben we, voor de broodnodige afkoeling die huurders misschien wel zoeken, een Jacuzzi aangeschaft. Er zijn weinig klusjes in de tuin en om te tijd te doden en om te testen moet ik wel in de jacuzzi.
En het is heerlijk.
Zo lekker zelfs dat ik er elk half uur in zit en mij het vage gevoel bekruipt van.... had ik misschien dan toch tijdens de bouwplannen...zullen we dan toch maar.....

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: