zondag 5 maart 2017

Zwanger

Kreeg ik gisteravond een berichtje.

Het is al een tijdje geleden dat jullie in Japan de wens uitspraken voor de vervulling van een kinderwens. Ik ben blij om jullie te laten weten dat mijn dochter in december zwanger is geworden. Het heeft dus gewerkt.

Is dat nou niet leuk?


Ook leuk, maar anders, is dat we vanmorgen op weg naar ons vaste gebaksmoment in Acebuchal 4 Hoppen op de weg zagen. Schuw als ze zijn vlogen ze direct weg. Ik zette de auto stil en we wachtten om te zien of ze terugkwamen. Dat deden ze.


Deze had iets lekkers gevonden en was daardoor wat minder geïnteresseerd in het groene autootje.
Degene in de boom bleef ons zeer scherp in de gaten houden.


Na de regen van gisteren rook het allemaal heerlijk fris en ook het stuifmeel van de dennen is uit de lucht.


Het waterniveau in de rivier was hoger dan vorige week. De schoenen bleven dan ook niet droog.


As always was de taart weer het wekelijkse hoogtepunt al moet ik zeggen dat deze Iris er ook mocht wezen. De irissen in mijn tuin laten het trouwens qua bloei  helemaal afweten.



Met groeten Ton

Geen opmerkingen: