dinsdag 20 december 2016

Van werk komt werk

Het was de bedoeling om wat af te ronden vandaag maar bij de tandarts kwam de medeling dat er een nieuwe kroon in de mond moet en de huidarts wil een moedervlek verwijderen.
Tja, daar hebben we eigenlijk geen tijd voor. 
Dus de kies wordt later maar de moedervlek is donderdag aan de beurt. Moet daar dan wel weer stollingsmiddelen voor regelen waarvoor de hematolge mij wil spreken en zij kan dan alleen morgenmiddag op een tijdstip dat wij een crematie bijwonen.

Gelukkig zijn we nog steeds zen en gaan er van uit dat alle stukjes keurig op de juiste plaats vallen.

Vanmorgen al met de bootje zeven naar de overkant om de auto APK te laten keuren. Wat een kou op Texel. En dat werd alleen maar erger naarmate ik naar het zuiden reed.
Bij de garage kreeg ik een huurfiets waarmee ik supersnel naar de tandarts in voormalig woonplaats nummer 1 reed. Dat de bovenbenen de afgelopen maanden goed getraind zijn geraakt merkte ik duidelijk bij het fietsen.
Maar handschoenen: waar waren jullie toen ik jullie zo hard nodig had?
In een doos die bij Kuiper de verhuizer staat.

Nou ja.
Met het heldere weer was het wel prachtig in de Ouddorperpolder.




Ook de Oudegracht in Alkmaar zag er prachtig uit.


Na gedane zaken at ik bij zus een lunch met heerlijke broodjes en kletsten we een hele reis bij. Ook al had ze het blog goed gelezen: er bleef genoeg te vertellen maar toen was de zon al lang niet meer te zien en had ik het badkamer lampje gerepareerd.
Gelukkig tel ik alleen de heldere uren.

Want er weer meer dan genoeg om dankbaar te zijn.
De telefoon is ontgrendeld.
De huidarts maakte een plaatsje vrij voor donderdag want wilde niet wachten tot april als ik weer in Nederland ben.
De auto zonder problemen is goedgekeurd.
Heeft Rick de spullen uitgezocht die we naar de verhuizer brengen.
Hebben we hutspot gegeten en kijken we vanavond een film met Jim Carey.

Met groeten Ton











Geen opmerkingen: