maandag 3 oktober 2016

Drankmisbruik

Of ik nog naar de kermis van Egmond ging.

Tja, het is altijd leuk. Een soort reunie met mensen uit mijn geboortedorp. Maar inmiddels behoor ik tot de oudsten die er rondlopen. En waar ik toen ik jong was na een avondje drankmisbruik de volgende dag weer vrolijk verder ging heb ik nu ongeveer twee weken nodig om te recupereren.
Dus besloot ik vanmorgen om gewoon nog een keertje lekker naar die kermis te gaan. Wel een beetje matig want morgen heb ik een dienst in de hospice.

Eerst nog wat spullen in voormalig huis nummer een brengen en meteen het gras bekijken.


Ziet er goed uit maar vraagt wel om een grasmaaier. Die heb ik inmiddels gekocht en kan ik zaterdag ophalen. 

En toen door naar Egmond. Heerlijk weer dus stond iedereen lekker buiten. Daar werd ik helemaal blij van, want het tegewoordig acceptabele niveau van decibels maakt het in de cafés totaal onmogelijk om te praten en ik wil praten. 


Wel een verschil met 'vroeguh' is dat er extra activiteiten zijn. Zo werd deze wagen met strandballen gebracht. Houdt de jongeren wel even bezig. Ook was er een robot rodeostier maar daar heb ik geen foto van. Was wel heel leuk trouwens


Kortom: ik ben weer helemaal tevreden en zit nog na te gloeien op de bank. 

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: