donderdag 6 oktober 2016

4

Vanmorgen schoot ik er even in. 

Gedoe met de bank over de hypotheek en iets met de verzekering van de opgeslagen inboedel. Daaraan merkte ik dat ik toch wel wat gespannen ben zo vlak voor vertrek.
Ik moest Rick bellen om weer rustig te worden en inmiddels is het allemaal weer onder controle.

Al zo gauw we op Texel waren zeiden we tegen elkaar dat we bij vertrek een schapenvacht wilde hebben voor op de rode bank. Dat is gebeurd. Dus die gaat mee naar EspaƱa.
Een leren bank is wel mooi maar we zitten altijd op een zwart kleedje dat ik nog eens voor Egbert had gekocht maar dat ik uiteindelijk te mooi vond voor de hond.
Maar het blijft een zwart kleed met gestileerde hondenbotjes erop.



Ook nog wat reisattributen aangeschaft. 
Om de jetlag te verminderen gaan we melatonine gebruiken. Daar beginnen we morgenavond mee en gaan dan de laatste dagen elke dag een uur eerder naar bed en staan een uur eerder op.

Maar volgens mij moeten we dan ook nog zo'n neksteuntje en oogkleppen kopen voor in het vliegtuig, vond Rick.
Ik heb mijn bedenkingen daarover maar dat is van meer estetische aard.


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: