zondag 18 september 2016

En dan kan alles der weer uit

En dan zit het meeste in dozen.

Uh, wil je nog wat aan de tuin doen? Werd er voorzichtig gevraagd.
Ja, nou, ik weet eigenlijk niet wat.
We hebben het toch over gras gehad.
Maar dat is toch niet leuk.
Wel onderhoud vriendelijk.
En dat moeten we ook nog een grasmaaier aanschaffen zeker? 
Ja.

Dus ging ik met volle tegenzin de tuin in. Het is waarschijnlijk ook wel het beste om gras te zaaien maar drie jaar geleden maakte ik een kippen hok met ren, die kan er dus uit.
Vier jaar geleden maakte ik van de Japanse tuin een moestuin en nu.......? Nu kan alles er weer uit voor gras. 
Het is gewoon zonde van al het werk en daar had ik wel even last van.

Maar voortvarend spitte ik de frambozen, de aardperen en de bamboe uit. Nadat ik daarmee klaar was ging ik de walshakselaar pakken om alles te versnipperen. 
Oei, het verlengsnoer zit al in een doos.

Snel naar de buren of ik het groenafval op hun tuinwal mocht gooien. Dat mocht.


Zo ligt de boel er nu bij. Morgen de aarbeien er uit.

Al spittend zag ik iets wegspringen. Een dikke kikker maar waar ging ie nou heen? Ik wil weten waar ie zit zodat ik niet per ongeluk dwars door het beest heen steekt. Je kan beter een kikker kussen tenslotte.


Hij zit gewoon weer veilig in de vijver.

Ik hoor de klepjes van de schoenenkast een paar keer open en dichtgaan.
Waar heb je die zwarte schoenen gezet die ik met het concert van Zinco aan doe?
In een doos.
Dus keken we alle etiketten na en ja hoor de doos met schoenen gevonden maar de zwarte ontbraken. 
Oei dan heb ik dat paar zeker in een andere doos gebruikt als vulling.

Zo hadden we ook de e-Identifyer nog nodig maar als het daar bij blijft is het goed.

Als beloning aten we Chinees.


Met groeten Ton





Geen opmerkingen: