donderdag 16 juni 2016

The return of Malle Pietje


Natuurlijk is het al een paar weken aan de gang maar  'ik ben een ochtendmens' denk ik dan.

Elke ochtend worden we vroeger en vroeger wakker. Nu is onze bedtijd zo rond tien uur 's avonds en is het dus niet zo gek als we om hal zeven wakker worden. Maar met het voortschrijden van de lente en de dagen langer worden is vijf uur eerder regel dan uitzondering. 
Kan jij wat aan verduistering doen, kreeg ik dan ook vanmorgen om half vijf als vraag toen het zonnetje de kamer inscheen.
Uh, zal er over nadenken.


Als er mensen uit het complex vertrekken is er een plek waar spullen worden neergezet die je gratis kan meenemen. Dus daar stond ik om zeven uur te snuffelen. Mijn oog viel op een oud projectie scherm. Paste perfect.
Donker was het in het kamertje.
Uh, is dat niet te donker? Worden we wel wakker morgenochtend?
Dus hing ik het een centimeter of tien lager en is dit het resultaat.


De rest van de dag gefietst, gelunched, gelachen, gewinkeld en gedineerd met een vriendin.

Morgen naar de overkant om de gasten uit huis te zetten en er zelf een weekje te blijven voor onderhoudswerk.

Met groeten Ton