maandag 16 mei 2016

Exotisch

Met bootje acht naar de overkant voor twee gasten wissels.

Terwijl ik de deur uitstap vallen de eerste spetters. Mopperdemopper. Hier heb ik geen zin in. Zeker niet omdat ik spierpijn heb van de wandeling van gisteren.
Maar als ik even verder kijk dan mijn humeur zie ik een prachtige bijna volmaakte regenboog. 
Er moet dus wel een gaatje in het wolkendek zitten.



En ja hoor, als ik op de boot zit zie ik van die prachtige zilveren vlekken op het wad.


Maar voor de rest is het een beetje somber.


Gisteren de tweede officiele trainingsdag voor de Nijmeegse. Mijn hemel, wat was het koud. Nagenoeg de hele dag een jas aangehad en het fleece is helemaal niet uitgedaan.
Toch was het een heerlijke zonnige dag.

De eerste orchideeën gezien.


Word altijd blij van die dingen. Eigenlijk al van de naam. Klinkt zo heerlijk exotisch: orchideeën.


En ik zag gras anjers die op een tuunwoldje stonden.

Wat wil je nog meer als mens? 34 Heerlijke kilometers gewandeld. Zonder blaren.
Zelfde route als vorige keer alleen nu met de klok mee.


Met groeten Ton