dinsdag 9 februari 2016

Op rolletjes

Een week of twee geleden heb ik de wieltjes vervangen die onder de stoelen zitten die ik van mijn zus heb geërfd.
Die rolden heel slecht en maakten krassen op het laminaat. Ik kocht wieltjes die wat groter waren met als bijkomend voordeel dat de zittingen iets hoger kwamen en nu beter afgestemd zijn op mijn lengte.

Vanmorgen gingen de Duitse gasten uit het huis.
Ik heb wel een glas gebroken zei de dame.

En uh, zei haar man, ik heb in uw garage naar gereedschap gezocht want ik ben door de stoel gezakt omdat een van de wieltjes losliet.

Die wieltjes lijken nu professioneel vast gemaakt te zijn en het huis zag er blinkend schoon uit. 
Met Duitse gasten kan je heel blij zijn. 




Net als met bloeiende narcisjes.

Zo blij dat ik niet eens uit mijn humeur raakte van een kapot fototoestel. De reparatie gaat ongeveer vier weken duren.


Met groeten Ton