dinsdag 11 augustus 2015

Oranje

Tja. Lijd ik misschien aan hoarding?
Een milde vorm dan misschien want ik vind het inderdaad leuk om troep naar mijn hol te slepen.

De vrienden gingen naar Ecomare en ik dus maar weer eens jutten. Maar wat doe je met die troep?


Op Vlieland zagen we zondag verschillende keren van die oranje rubberhandschoenen op palen dus heb ik .......ook maar eens zo'n handschoen meegenomen.

Deze heb ik laten hangen maar heb er met terug werkende kracht spijt van want opnieuw had ik een oranje dag.


Zeker toen ik van vriendin een plastic tas kreeg. 
Haar ouders hadden vroeger een snoepwinkel en je kunt er zeker van zijn dat ik daar heel blij was. Als we daar op visite waren geweest gingen we altijd door de winkel naar buiten en dan weet je het wel.
De oranje draagtassen waren een begrip in het dorp. 
Dus toen ik een paar weken geleden bij vriendin zo'n tas zag vroeg ik of ze er voor mij ook nog een had. Ja hoor mijn vader heeft nog een hele doos vol.


Met groeten Ton


1 opmerking:

Imow zei

We gaan ieder jaar naar Vlieland. Heerlijk onthaasten.