dinsdag 18 augustus 2015

Klooien

Na een paar sombere en natte dagen was het vandaag nat en somber.

Het waterniveau in de vijver staat nu hoger dan op 28 april toen het ook nog eens zonniger was.



Anyway. Gisteren maar eens wat gefröbeld met de strand vondsten. Heb zichtbaar nog geen briljant idee gehad.


Ach ik vermaak me eigenlijk best heel goed op een regenachtige dag. Ik lees wat, luister naar radio Nostalgia, maak koffie verkeerd, doe een wasje en bel een vriendin. 
Maar zo rond een uur of drie ben ik het zat. Dan word ik onrustig en wil ik wat doen. Ik bak een tosti, eet vervolgens nog een cracker, schenk een glaasje Port in, loop wat te ijsberen en maak een halve Sudoku die dan ook nog twee zevens in één rijtje heeft.

Vandaag dus gewoon weer aktie. Door de regen naar Den Burg voor een een nieuw halogeen lampje voor de staande lamp. He, he dat voelt al goed en vanmiddag naar het strand, ook met regen maar dat mag de pret niet drukken. Ik kom thuis met een hele bos gekleurd touw.


Tjé, zei vriend, grappig he dat die huisjes allemaal op zo'n rijtje aanspoelen.

Nu nog even een ijsje bij de boot en komend weekend komen broer en schoonzus. 

Die treffen het want dan is het mooi weer.


Met groeten Ton



Geen opmerkingen: